سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت تفریحی و بازی آنلاین

 

مزایای طراحی سایت بازی آنلاین و تفریحی چیست؟ 

طراحی سایت بازی آنلاین و تفریحی بر دو محور اصلی بازی‌های آنلاین و موضوعات تفریحی و سرگرمی طراحی و پیاده سازی می‌شوند. بنابراین این گونه وب سایت‌ها دربرگیرنده مخاطبان زیادی از کودکان تا بزرگسالان می‌باشند. انتظار می رود راه اندازی چنین سایتی با طراحی گرافیکی و محتوایی مناسب، سئوخوب، پشتیبانی وامنیت سایتبالا، با میزان بازدید قابل توجهی روبه رو شود.

با طراحی سایت بازی آنلاین و تفریحی می‌توانید تعداد زیادی‌ها از بازی‌های آنلاین را در دسترس مخاطبان گذاشته تا به صورت رایگان یا پولی از شما خریداری کرده و آن‌ها را دریافت نمایند. هم‌چنین در صورت امکان نیز برخی بازی‌های آنلاین را جهت بازی کردن در سایت می‌توانید در نظر بگیرید.

امکانات طراحی سایت بازی آنلاین و تفریحی چیست؟

معرفی بازی‌ها:

بازی‌ها در انواع دسته بندی‌های مختلف بر اساس موضوع، سن، جنسیت، حجم بازی، جدیدترین‌ها، پرطرفدارترین‌ها، رایگان و… می‌توانند ایجاد شوند.

سرعت بالا:

با توجه به حضور افراد زیاد در یک زمان و به مدت طولانی، دانلود سریع و حجم بالای سایت در طراحی سایت تفریحی و بازی آنلاین اهمیت دارد.  در نظر داشته باشید انتخاب هاست مناسببا توجه به میزان بازدیدها و حجم سایت بسیار حائز اهمیت است..

در طراحی سایت تفریحی و بازی آنلاین صفحات با عناوینی مانند مطالب آموزشی در زمینه حقوق شهروندی و رعایت آن، مهارتهای زندگی و روابط اجتماعی، داستانهای آموزنده، سخنان بزرگان، شعر، تست هوش و معما، دانستنیها، طنز و کاریکاتور، تصاویر و فیلمهای جالب، پیاده سازی می‌شود و اغلب می تواند صفحات مفیدی در جهت ارتقا سطح فکری مردم جامعه باشد و احتمالا به دلیل مراجعه افراد در اوقات فراغت و بیکاری به این سایت‌ها چه بسا بسیار تاثیرگذار باشند.

چت آنلاین:

صفحاتی برای چت گیمرها هنگام بازی، گفتگوی اعضای سایت و تبادل اطلاعات با یکدیگر هم می تواند در طراحی سایت تفریحی و بازی های آنلاین لحاظ شود.

امکانات سایت تفریحی و بازی:

طراحی سایت مجزا برای دسته بندی موضوعی
• گالری و اسلاید تصاویر و فیلم از مراکز تفریحی

امکان چت آنلاین برای جذب کاربران بیشتر
• برگزاری
بازی های آنلاین
• نمایش راه های ارتباطی و آدرس محل کار
• طراحی سایت مجزا برای فروش بازی ها
• دریافت تبلیغات متناسب با حوزه ی کاری خود
• امکان ثبت نام آنلاین کاربران در سایت
• ارائه اخبار بازی های سرگرم کننده

طراحی سایت تفریحی و جذب کاربر

همچنین قرار دادن مطالب سرگرم کننده و جذاب در طراحی سایت بازی آنلاین با موضوعات مختلف نظیر طنز و اخبار هنرمندان و لینک های مفید افراد زیادی را به سایت شما بجذب میکند و بازدید سایت شما را افزایش میدهد.با برگزاری بازی های آنلاین در طراحی سایت خود می توانید بازدید کنندگان بیشتری را به سایت جذب کنید، همچنین بسیاری از افراد هستند که برای انجام بازی های آنلاین حاضرند هزینه های بالایی را پرداخت کنند، و اگر شما بتوانید بازدید کننده های زیادی را به سایت خود جذب کنید، این راه میتواند درآمدی فوق العاده برای شما داشته باشد.

طراحی سایت تفریحی حرفه ای:

اینگونه طراحی سایت ها به دلیل گستردگی و وسعت بالایی که دارند نیازمند به طراحی سایت حرفه ای و تخصصی هستند همچنین استفاده از سیستم های اختصاصی با رعایت اصول حرفه ای طراحی سایت بازی آنلاین در آنها امری بسیار ضروری تلقی میشود.

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86/

طراحی سایت حرفه ای :

 

در دنیای جدید حضور پر رنگ در فضای مجازی و تجارت الکترونیک و داشتن یک سایت اختصاصی ز ملزومات رقابت جهانی می باشد. بدون داشتن یک سایت حرفه ای نمی توان وارد رقابت با افراد و شرکت های ملی و بین المللی شد. ضمن اینکه دارا بودن یک سایت اختصاصی پیش نیاز و مقدمه ی ورود به این رقابت فشرده است. بنابراین سوالاتی برای ما ایجاد می شود.

سوالاتی از قبیل اینکه طراحی سایت اختصاصی به چه معناست و چه چیزی باعث شده است که با سایر سایت ها متفاوت باشد. طراحی سایت اختصاصی چه هدفی را دنبال می کند و چه ویژگی هایی دارد و چه امکاناتی را می تواند در اختیار صاحب سایت بگذارد. نیز سئوو بهینه سازی در این گونه سایت ها به چه نحوی است و در طراحی سایت اختصاصی چه نکات و مطالبی را باید مد نظر قرار بدهیم. طراحی سایتدر این نوشته قصد دارد جواب این سوالات را برای شما عزیزان مشخص کند.

طراحی سایت اختصاصی چه اهدافی را دنبال می کند؟

سایت اختصاصی همانگونه که از نامش مشخص است سایتی است که از هر لحاض توانایی مانور دادن را داشته باشد. به این معنی که هم از لحاظ رعایت اصول بهینه سازی و سئوو هم از نظر استفاده آسان و منعطف و همچنین با کیفیت بسیار مناسب و نوآوری های خاص خود و گرافیک حرفه ای و به روز بودن توانایی دیده شدن و رقابت در بازارهای بین المللی را دارا باشد و بتواند در این رقابت برتری داشته باشد.

طراحی سایت حرفه ای باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

سایت اختصاصی دارای ویژگی هایی هستند که می توان آنها را به دو دسته تقسیم کرد. دسته ی اول ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن سایت می باشد که در کمتر سایتی می توان مشاهده کرد و طبق اهداف و برنامه های صاحبان سایت در آنها گنجانده می شود. دسته ی دوم ویژگی های عام می باشد. این ویژگی ها در بیشتر سایت ها و در صورت درخواست مشتری استفاده می شود و محدودیت خاصی نیز ندارد. در مباحث بعد این ویژگی ها را بر خواهیم شمرد.

قالب طراحی سایت اختصاصی :

در صورتی که متقاضی یک سایت حرفه ای هستید پیشنهاد (طراحی سایت) استفاده از قالب های کاملاً اختصاصی و متناسب با نیاز شما می باشد. قالب های گوناگون و بسیار زیادی که به صورت آماده در بازار موجود می باشد برای سایت های اختصاصی چندان مناسب نیست و طراحی اختصاصی یک قالب خاص می تواند تفاوت های ملموس سایت شما و سایت های رقیب را رقم بزند.

ضمن اینکه شما قدرت مانور بیشتری دارید و می توانید قالبی متناسب با کسب و کار و نیاز خود داشته باشید. از مزایای دیگر طراحی سایت اختصاصیانحصاری بودن ان است. خاص بودن و این موضوع که این قالب سایت جز برای شما برای کسی طراحی نشده است می تواند کسب و کار شما را نیز منحصر به فرد سازد. با توجه به کد نویسی قالب های اختصاصی از صفر اصلاح کردن و ادیت آن، هم آسان تر و هم مقرون به صرفه تر است و انعطاف پذیری قدرت مانور بالاتری را نیز در اختیار صاحبان آن قرار می دهد.

مورد پسند بودن برای کاربران:

در طراحی سایت اختصاصی یکی از مواردی که اهمیت فراوانی دارد توجه به علایق کاربران است. در صورتی که قصد جذب مشتری در سایت را دارید باید بازدید کنندگان که مشتریان بالقوه شما محسوب می شوند را قانع کنید و آنها از حضور در سایت شما حس خوبی داشته باشند و این عملی نخواهد شد مگر با طراحی خاص و متناسب با خواست کاربران.

طراحی سایت اختصاصی شامل چه امکاناتی می شود:

  • امکان ایجاد و مدیریت زیرپورتال ها
  • مدیریت اعضاء و ثبت نام
  • امکان پشتیبانی از زبانهای مختلف
  • تنظیمات پیشرفته امنیتی
  • ایجاد و مدیریت صفحات ( نامحدود )
  • مدیریت فایل ها و شاخه ها

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C/